HTML

Miért hoztam létre ezt a blogot

Évek óta figyelem a dunabogdányi gólyákat, valamint a magyarországi és a külföldi webkamerás gólyafészkeket. 2007-2009-ig webkamerán keresztül követhettük a dunabogdányi gólyák életét. 2009 novemberében a kamera üzemeltetése megszűnt. 2010 tavaszán határoztam el, hogy ha időm engedi képeket és videókat készítek a dunabogdányi gólyák mindennapjairól, és megosztom azokkal, akik a kamera hiánya miatt nem követhetik tovább a gólyapár életét. Ajánlom ezt az oldalt nekik, Dunabogdány lakosainak, valamint minden gólyát szerető állatbarátnak.

Duna és Boglárka

2011.04.07. 20:28 rozsavolgyiagnes

Végre együtt a fészekben

Címkék: duna gólya bogi dunabogdányi gólyák

A napok óta tartó szeles időjárás miatt állandóan a fészekben lapultak, ezért nem lehetett fotózni őket. Ma végre mind a ketten a fészekben voltak.  Nagyon jól néznek ki, szépen regenerálódnak a hosszú út után. Első és második képen mindkét gólya a "törzshelyén" áll. (Duna és Bogi a sorrend) A harmadik és negyedik képen Duna látható, jellegzetes kopással a csőre felső részén.

 
 
 
 
 
 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dunabogdanyigolyak.blog.hu/api/trackback/id/tr542808010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ani óvó néni 2011.04.18. 19:28:33

Kedves Ági!
Nagyon köszönöm, hogy meosztja velünk a Bogdányi Gólyáinkról való tudományokat. Én, miután felfedeztem és elolvastam a blogját, úgy gondoltam, hogy fontos lenne másokkal is megosztani. Első dolgom volt, hogy az óvodás gyerekekkel megismertettem a gólyák neveit. Így már ismerősként, a nevükön szólítva látogattuk meg őket. A gyerekek elmesélték otthon, a szülők is jelezték, mennyire jó, többet tudni a gólyáinkról. Az óvodánkban is népszerűsítettem a blogját, kiraktam az elérhetőséget a faliújságra.
Büszkék vagyunk Dunára és Bogira, reméljük, sok örömöt fognak még nyújtani nekünk. Köszönjük, hogy képeivel, videóival segít a mindennapjaikba belelátni.
süti beállítások módosítása