HTML

Miért hoztam létre ezt a blogot

Évek óta figyelem a dunabogdányi gólyákat, valamint a magyarországi és a külföldi webkamerás gólyafészkeket. 2007-2009-ig webkamerán keresztül követhettük a dunabogdányi gólyák életét. 2009 novemberében a kamera üzemeltetése megszűnt. 2010 tavaszán határoztam el, hogy ha időm engedi képeket és videókat készítek a dunabogdányi gólyák mindennapjairól, és megosztom azokkal, akik a kamera hiánya miatt nem követhetik tovább a gólyapár életét. Ajánlom ezt az oldalt nekik, Dunabogdány lakosainak, valamint minden gólyát szerető állatbarátnak.

Duna és Boglárka

2011.07.29. 22:31 rozsavolgyiagnes

Áramütés érte a fiókát

Címkék: elpusztult fióka dunabogdányi gólyák

Az MME adatbázisában, az alábbi bejegyzést találtam: 

1 fióka elpusztult áramütés miatt
Az egyik kirepült fiatalt az Ipartelepre bekötő út melletti vezeték alatt találtam du. 13:00 körül, még friss tetem volt, maximum 1-2 órája pusztulhatott el. A jobb lábán közepes égési sérülés volt látható. A Pilis Természetvédelmi Egyesület kérésére mentem ki a helyszínre, a tetemet elszálították. Gyűrű nem volt. Az eset után nem sokkal a dunabogdányi temető mellett láttam az egyik öreg madarat és még három fiatalt békésen táplálkozni, a másik öreg madarat ill. még fiókát nem láttam.
Adatközlõ: Schwartz Vince
 

 

Forrás: http://www.golya.mme.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dunabogdanyigolyak.blog.hu/api/trackback/id/tr113152463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása